MLM? arghhhh.. serik aku.



" bro..mlm ni ko wat pe ek? jom aku belanja makan mlm ni.. kol 8 aku datang amek ko.." Korang pernah dapat x ayat mcm ni? hehe.. Ni salah satu ayat power dari otai2 dan ahli2 MLM. Knp aku ckp mcm tu? sbb aku dulu pnah kena..ahaks..lebih memeranjatkan aku..aku pun pernah guna ayat tu..kekeke..ok2..sambung citer.. Yang kita ni pun ye2 bsiap dan tunggu member yang nak amek tadi. Maklumlah bukan selalu kena pelawa mcm tu. Sampai2 je nah ko..ramai giler org.. dlm ati aku ( top giler kedai mamak nie..ramainyer org..).
  

Turun je dari kete, aku dah terbayang teh tarik kaw punyer. Aku pun follow lah member aku ni td, kitaorg bergerak pegi satu meja tu. Rupa-rupanyer bukan aku sorg je ada kat situ.. ramai lagi kawan2 dia yg ada. Aku tengok atas meja lagi banyak gelas dari pinggan, pen ngan kertas pun byk..Arghhh..terkena aku..citt..hehe...

Barulah aku sedar, sebenarnya aku dh termasuk dalam jerat percintaan MLM..hehe..tp xpe..aku amek tu sbgai ilmu dan paling aku suka dapat makan free. hehe.. Kenapa aku kata jerat percintaan MLM? sbb ayat2 nyer mmg power beb...cairrr...hehehe

Jam dh kol 3..mata dh rabak dah..bila lah nak abis ni.. merungut aku sorg2 time tu..hehe..Kalo lah aku ada isteri, x ke tido kat pagar jawabnya mlm tu..hehe..

Start dari ari tu, kalo org nak belanja aku mkn.. aku akan ckp. " xpe..aku amek ko".. hehe..bukan pe..t sng aku nk balik dan kalo aku terpadaya.. senang aku nk u-turn.. ahaks..

K ar..sekadar kongsi pengalaman je...tuk sape2 nk join MLM tu.. pk dulu dan selidik dulu ye..nape aku kata mcm ni?? t aku citer kat entry yg lain.. daa...

p/s : tak kata MLM x baik  >_<

No comments:

Post a Comment